Skridsko-åkning

Tro det eller ej, men nu har jag åkt skridskor denna vintern också. Vill väl inte direkt påstå att varken jag eller Louise är några is-prinsessor direkt, men drömma kan man ju alltid. Haha.

Helgen har varit mysig. Den har spenderats med Viktor :)
Skulle även dömt handboll igår, men när jag och Mårten kom till Sporthallen var den hur tom som helst. Inte en enda kotte var där. Och vi blev jätte irriterade verkligen!!

Veckan då. Har fullt upp känns det som. Ikväll är det handboll, Drott-RIK, imorgon skola sedan körskolan, och onsdag är det först skola sedan träning. På torsdag kommer min pappa hit :) Sen är det kalas på kvällen :) Hanna fyller 18 :D

3 dagar.
/Hannuus.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Grattis Hanna:D

2007-02-01 @ 16:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback