I'VE GOT THE POWER....

Bestämde mig först för att skriva hela dagens blogg på engelska, bara för skojs skull :) men ångrade mig ganska snabbt om sanningen skall fram. Men erkänn, det hade varit rätt skoj trots allt? Haha.

Har precis nästan läst ut HELA Körkortsboken. Så sant om det är sagt! Känner verkligen att jag gjort något nyttigt idag för en gångs skull, då jag annars brukar fördriva tiden framför datorn eller TVn med Lou. Även om det blev lite TV-tittande på MTV när "My virgin diary" gick. För er som aldrig sett det så handlar det om tonåringar i 16-18-års åldern som är oskuld och typ vill "få till det", så får man typ följa dom i 3 månader. Hmm. Patetiskt verkligen, och töntigt tycker jag!

Min 18-årsdag börjar närma sig med stormsteg verkligen. Känns som om det var igår jag sa att det endast var 3 månader kvar, då det idag endast återstår 23 dagar! Det är inte klokt vad tiden går fort. En 18-års fest skall börja planeras ihop med Sanna så småningom. Ser framemot när dagen är kommen :)

Igår var det löpning som stod på schemat. Tyvärr har jag problem med mina ben, så jag kunna bara springa ett varv på 3:an med Officier Maria Johansson, hade mot min förväntat orkat Minst ett varv till :)
På dagens träningspass stod fys på schemat. Inga bollar skulle användas. Staffetten med riktiga staffettpinnar och växlingar vann Lag Grönt 3 av 4 staffetter. Stolta men trötta tog vi emot publikens jubel! Hahaha.

Nej, nu skall jag ta tag i mitt liv och lämna plats åt någonting vettigare.
/Hannuus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback