IT'S IN HIS EYES

Internet börjar sega och klockan börjar bli mycket, ögonen bara rinner och rinner och jag vet inte riktigt vad som är fel. Alltså, jag är inte ledsen och det har inte hänt något eller så. Haha. Ni vet så när man är ute och tex. cyklar när det är kallt ute så rinner både näsan och ögonen. Precis så är mitt fall nu, bara det att jag är inomhus och det är INTE kallt här!! Hmm. Mysterium! Säg till om du vet vad som är fel??!

I helgen är det Nissan Cup för P, F-92-95. Halmstad HP är arrangörer och det är en såkallad "föreningsaktivitet" så alla som inte spelar skall antingen döma, sitta i seketariatet eller stå i kiosken. Själv så håller jag mig till att döma. Passar mig bäst känner jag ;) Haha.

Veckans låt: Avril Lavigne - Keep holding on
Veckans person: VIKTOR NORDVALL, du är Underbar!




Många <3
/Hannuus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback