9 dGr...

Bloggen uppdateras med allt längre mellanrum. Vet inte om det hänt så väärst jätte mycket sen sist. En helg har passerat. I fredags var det match mot Åstorp, vinst med 23-11 :)
Lördagskvällen spenderades på Röda Kvarn, Salong 2, plats 114-116 med Jecka, Fidde och Rocky Balboa. Den var helt OKEJ faktiskt :) Gå och se den! Det var återigen match på söndagen, Sävehof stod för motståndet och förlust blev det.... Efter en Urusel, och då menar jag det, insats av Halmstad HP DJ. Men ja, vi glömmer det!

Körkortet är på G. Körningen är startad och teorin är i fullgång. Målet är väl att ta det i april-maj...

Ja, för att denna bloggen skall bli ännu ointressantare än vad den redan är så tänkte jag prata lite om vädret.... Det är väldigt skiftande, med växlande molnighet och dimma på sina håll. Många trafikolyckor har orsakats p.g.a snöbyarna och det kalla lågtrycket som drar in västerifrån.

9 dagar återstår till min 18-årsdag :) Längtar, längtar, längtar!

Jag älskar dig, Viktor!
/Hannuus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback