2007

Och så var det ett nytt år, 2007 år e.Kr. Har funderat på det. Varför slutade man säga så, 350 år f.Kr, sen 350 år e.Kr. Det höll man typ på med fram till 1000 e.Kr. Varför säger man inte så nu liksom. 2007 e.Kr? Låter mycket ballare.

Nyårsafton igår som sagt. Det var riktigt, riktigt trevligt :) Vi var hos Henke och Nicke på Frennarp. Mycket trevligt folk var där också :) Men idag mår jag verkligen som jag förtjänar att göra. Haha. Illamående, trött, och bara allmänt seg! Hmm.

Imorgon tänkte jag åka in till stan en runda. Se om det finns några kläder kvar på rean som är att ha. Kanske ett par jeans? Som Johanna säger, "Du hittar alltid något på rean" Och jo, det gör jag nog. Men än så länge har jag inte hittat någonting verkligen. Sjukt trist! Men ja..

Snart middag. Börjar bli hungrig. Får se om det går ner något.....

Jag älskar dig Viktor!
/Hannuus

OBS OBS OBS OBS OBS OBS OBS OBS OBS OBS OBS OBS OBS OBS OBS OBS
Exakt en månad till min 18-årsdag idag :D
OBS OBS OBS OBS OBS OBS OBS OBS OBS OBS OBS OBS OBS OBS OBS OBS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback