SPORTLOV

Återigen dags för en uppdatering. Över en vecka sedan sist. Har det hänt så mycket sedan dess egentligen? Hmm... Stress, stress, stress, en gigantisk förskyldning har brutit ut, Bromölla-vistelse, handboll och fest. Tja, tiden går fort när man har roligt, eller? :P Haha.

Är i Bromölla-city nu. Snöar gör det vill jag lova, väldigt mycket! Skulle till tandläkaren imorse, men kom knappt ut genom dörren, heeelt igensnöat är det. Hmm..

Men ja, i lördags var det utgång, Susanna fyllde 18 :) Förfest hemma hos henne på Linehed. Trevligt folk var där :) Lärde mig även en ny lek, Psykologen. Det går ut på att en skall gå ut ur rummet och vara psykolog, sen skall de andra som sitter kvar i rummet komma på ett s.k. system :) Haha. Förklarar mer en annan gång.
Träffade även Bear the Idol på B&B :) Lägen sedan!
Åkte sedan till Bromölla på söndagen. Niice med lov eller vad! Ja, jag klagar iaf inte :P

Imorgon ska jag på ett s.k mingelparty i Åhusparken med mamma och Ylva. Make up-artister och sånt där, + att man får smink för ca 600 kronor. Ingen man säger nej till direkt.

Tror jag skall spela data-spel nu :P Haha.
/Hannuus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback