Och så var man 18...

Myndig och allt vad det nu innebär. Hmm.. Man får ta körkort och dricka alkohol på puben. Inte så märkvärdigt egentligen.

Dagen började bra. Tills man vid lunch fick reda på att en kompis till min lillebror dog igårkväll :( 15 år gammal. Hoppas han har det bra där han är nu! Så ni kan ju ägna honom en tanke.

Är i Bromölla nu, haft kalas ikväll. Kontot har blivit fetare, mycket fetare :) Haha. Det är ju inte så att man klagar direkt :P Haha. Biocheckar har det också blivit... Så nu kan vi gå på bio. Tycker vi är det alltförjämnan ändå. Haha.

1:e februari är datumet, den 11:e har jag och mitt hjärta varit tillsammans i 1 år :) Det har varit ett underbart år verkligen. Vet inte vad jag skulle göra utan dig!

Har även tänkt mycket på min mormor idag. Är exakt 7½ år sedan hon dog idag. JAG SAKNAR HENNE!

Jag älskar dig Viktor!
/Hannuus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback