Student, handboll och Viktor

Om exakt 179 dagar tar vi studenten och det känns som om det var igår man satt där i B2:an, första dagen på ASPERO med alla andra nya ettor och Marie ställde sig upp och läste upp en massa namn om vilka som skulle tillhöra hennes mentorsgrupp :) Nu går vi i 3:an, endast 6 månader återstår av gymnasietiden, och jag måste erkänna att den har varit den roligaste och absolut Galnaste tiden i mitt liv! Inget slår den. Inte hittills iaf :D
TACK ALLA! Jag kommer sakna er!

Helgen är snart också över.
Den har speglats av Idol, dömning, gemenskap, Singstar och landskamp i handboll mellan Sverige-Tyskland (32-31).

Halsen mår inte heller nå vidare bra. Den är helkass sen är jag så hes att jag precis kan prata... :/ Inge vidare kul direkt. Jag som aldrig är sjuk. VARFÖR NU??????

Ikväll ska jag umgås med den underbaraste och bästa Viktor som finns! *KÄRLEK*

Det var allt.
/hannuus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback