Helgens bravader (:

Helgen har varit galet roligt. Känns som om vi inte gör annat än att festar och är i skolan nuförtiden =) Men jag klagar inte, och det vet jag att de andra inte heller gör..
Fredagskvällen blev riktigt lyckad må jag säga. Förfesten hos Amanda och Nathalie där iprincip hela MML befann sig var kul. Twister åkte som vanligt fram och det är ett av de roligaste sällskapsspelen just nu vill jag lova. Emanuel hade även med sig sitt Sanning eller Konsekvens och där blev en del sanningar sagda, spanking och en massa andra konstiga ljud gjorda. Det bar senare in till stan och Underbar på Mårtensson. Fantastiskt! Jag älskar verkligen Mårtensson. 2 dansgolv, 3 barer, mycket folk som man känner, och inte en enda krona behövde betalas. Inte ens för garderoben behövde jag betala något =) Snacka om flyt.
Något ni alla måste prova på att shota är Fisherman. Det är så sjukt gott verkligen. ÄLSKAR DET! Men det slår som faaaen. Det var en massa Aspero-folk på Underbar också vilket gjorde det ännu roligare.
Det blev inte en jätte sen hemkomst (4:15), vi räknade med att det skulle bli senare så jag fick någon timmes längre sömn än väntat vilket var bra eftersom jag skulle vara på Vallås och döma handboll klockan 10 och bussen gick hemifrån 9:20... Bilder finns nu också uppe på
min bilddagbok...

Jag har också varit mobil-lös hela helgen. Då jag hade klänning och strumpbyxor i fredags så visste jag inte vart jag skulle lägga min mobil, så den gav jag Fredrik och han lovade att ta hand om den. När klockan är lite i 2 träffar jag Shem och frågar han var Fredrik är, vet ni vad han svarar då???? "Neeee, han har åkt hem. Det är nog 1h sen" Snacka om att jag blev lack då... =/ Hmm...

I söndags var jag med Viktor, hans mamma och pappa, hans syster Anna och hennes man James i Hishult på julbord. Väääääldigt gott vill jag lova. Men är redan trött på det. Det enda som jag inte kan tröttna på är gröten och det är den jag längtar efter allra allra mest efter på julafton. Farmors hemmagjorda risgrynsgröt. Mmmmm. I like.

Sälen är inplanerad nu också. 29/12-5/1 tror jag det blir. Är inte 100 på datumen ännu, men vi ska vara iväg över Nyår iaf. =) Mys-pys mitt hjärta :D JAG ÄLSKAR DIG!

Ikväll har jag varit hos Amanda och Nathalie. Susanna befann sig också där och Rappa Kalja spelades samtidigt som vi åt nougat-kolor från julmarknaden i stan :D Mums-filli-babba. Men när man skall cykla hem därifrån känner man sig inte direkt 100% säker då det varit 3 skottlossningar på Linehed inom loppet av 1 månad.. Hmm...

Decembers kommande 3 fester innan vi går på Jullov är nästan också inplanerade. Lördag 8/12, Lussevaka 12/12 och Studentfest 18/12. Förmodligen hinner vi klämma in 2 eller 3 till ;)

Vi ses på festen, där jag är hedersgästen!
/hannuus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback