8 dagar kvar

..... till den, enligt min åsikt, väldigt överskattade julaftonen. Det är min 18:e sådan, och ända sedan jag var liten har jag och min lillebror tävlat om vem som fått flest julklappar, och det gör vi än idag. Hade vi varit 5 och 7 år gamla hade man kunnat förstå det, men nu är vi inte det, utan vi är 18 och 16 år. Ifjol var självklart min dator det allra bästa :) Undra vad det blir i år? Har trots allt min 19:e födelsedag snart också. Om exakt 47 dagar närmare bestämt.

Helgen är lugn för min del. Lite matcher att döma bara. 3 matcher imorgon visserligen, men ändå.
Tittade på handboll i fredags med Mattias och Rasmus. Väldigt trevligt. HBP-Åhus, 29-29. När jag kom hem var mitt hjärta här :) Åååh, vad jag älskar dig! Snart 2 år, tiden går hiskeligt fort.
Var hos Susanna tidigare ikväll. Amanda och Malin var där också. Vi tittade på Deal or No Deal, spelade Med andra ord och såg på Pirates of the Carabbean (ingen aning om hur det stavas). Vääääldigt trevligt vill jag lova. Med andra ord var galet roligt :D Rekommenderas!

Full rulle är det som gäller i kommande vecka:
Måndag: Endast en lektion i skolan mellan 11-12. Sedan blir det stan för julklappshandling och på kvällen blirdet jul-avslutning med laget i klubban. Mys =)
Tisdag: Träning mellan 8:30-10:30 sen är det årets tredje STUDENTFEST som står på tur. Crazy Christmas är temat.
Onsdag: Skola, ingen aning om det är några lektioner. Unga-domare-möte på kvällen, sen Drott-match efter.
Torsdag: Julavslutning i skolan. Sen åker jag till Bromölla för att fira jul =)

Nej, om jag skall försöka sova lite. Är verkligen inte trött. Förstår det inte. Sover nästan inte någonting längre. Men jag är inte trött. Det är det som är det konstiga... Hmm...
Ser även på en hyffsad film på TV4, Öga för Öga.

Det var en gång en trött gris som for till England och blev pig(g).
/hannuus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback