OCH SÅ VAR DET MÅNDAG...

Det är redan den 11 december. 2 veckor kvar till julafton och 3 veckor kvar till nyårsafton. Tiden går fort när man har roligt som man säger :)

Idag har jag och Viktor även 10 månader :D

Veckan är fullspäckad, vet inte riktigt hur jag skall hinna med allt... Hrmf.
Idag, måndag: Skola, plugga, träning.
Tisdag: Skola, LUSSEVAKA :D
Onsdag: Skola, match.
Torsdag: Skol-SM i handboll :) (Aspero matchvärdar)
Fredag: Skola + en inlämning (som jag förövrigt inte har börjat med ännu)
Lördag: Två matcher. Först i Varberg, sedan i Falkenberg.
Söndag: Viiiiiiilaaa!!!!

Helgen har varit riktigt kul. I fredags bar det av till Kungsbacka med siktet inställt MATCH MOT ARANÄS. Vi åkte iväg med endast 9 spelare, varav 2 var målvakter. Åsa kallas numera Duracell-Åsa :) Haha. Matchen vann vi, såklart, med 14-20 :) Och jag blev 5-målsskytt! :) På hemvägen så stannar vår bil (Anders, Carro (coacherna), jag, Moa, Carola, Andrea och Emma G) på McDonalds i norra Varberg.
Andrea säger: - Vet ni någon som kan klippa mig?
Anders säger: - Jag kan inte klippa, men jag är billig!
Alla andra: - ASGARV!!!! Hahahaha..
Det var sjukt roligt, och snacka om att han kommer få höra detta lååångt in i framtiden :)

Lördagen så stod det 70-års jubileeum + lucia på schemat. HBP stod för kalaset.
Söndag återigen match, men nu stod Frillesås för motståndet. Vi ledde med endast 10-9 i paus och fick oss en tillsägelse i halvlek av tränarna "Vad håller ni på med?? Va inte så jävla nonchalanta!!" Vi tog åt oss, och vann matchen, hyffsat enkelt, med 26-13 :)

Nu ska jag och Jecka plugga.

/Hannuus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback