DRESSED FOR SUCCESS

Julen är över och med glädje väntas nyårsafton in :)

Lov nu. Haft det cirkus en vecka. Julafton spenderades i Grödby hos mina kusiner. Mycket trevligt med mycket god mat :) Pappa stod förövrigt för Janssons. Haha. Den blev inte riktigt helt klar. Hahaha.
Många fina julklappar blev det också, datorn var bäst :D

På juldagen stod släkt-fest/träff med mammas sida på schemat. Det var kul :)

Har även umgåtts enheldel med Kajsa under veckans gång, och det är aldrig fel vill jag lova :) Vi spelar Sims, och ser på TV. Haha. Bra liv. Hyrde även en bra film häromdagen som jag vill rekommendera: Stick it och sedan High School Musical också :)

Idag händer inte så värst mkt. Ska träffa Johanna och kanske Sarah också ikväll :)

Nedräkningen av dagarna till min 18-års dag är på gång, riktigt på gång. Endast 34 dagar kvar!!! Och då jävlar smäller det... :D:D:D

Viktor, jag älskar dig!
Brudarna i Halmstad, jag saknar er!

/Hannuus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback